Talent uit Werkhart, initiatief van wspwerkhart.nl
<< terug naar zoekresultaten

Deel dit talent via

LinkedIn profiel

 

Service Manager / Teamleider of service manager /

Referentie: 0581

Samen met mijn team van 25 engineers (incl. 3 specialisten) zorgde ik ervoor dat zowel de afgesproken contractuele technische klantdoelstellingen alsmede de targets van Canon behaald en geoptimaliseerd werden. Ik had frequent en nauw contact met de klant om zodoende de business van de klant en Canon te waarborgen. Een flexibele, enthousiaste en intensieve samenwerking met de diverse interne afdelingen en collegae van Sales is hierin vanzelfsprekend.
Door deze aanpak en hecht teamwork streven we naar optimale klanttevredenheid belangrijke waarde hierbij is dat gemaakt afspraken worden nagekomen.
Doordat ik mijn medewerkers van mijn team in hun kracht weet te zetten, realiseren we regelmatig meer dan de interne en externe doelstellingen.
Prestaties boven de norm zijn haalbaar voor medewerkers die in hun kracht staan, immers men is gedreven en acteert uit eigen kracht.
Middelen die ik hier voor inzet zijn: Humor, creativiteit en positiviteit.

Opleiding

HBO/Universitair

Competenties

Betrouwbaar, Analytisch, Empathisch, Geduldig, Kan goed luisteren

Werkervaring:

Service Manager - Dutch Weighing Company
Interim Service Manager Benelux - Leica Biosystems
Customer Service Manager - Océ Nederland BV

Beschikbaarheid

Fulltime (36/40 uur)




Wist u dat...

Wij nog meer kandidaten hebben in ons bestand? En u daarom gerust kunt bellen met 06 114 226 13?